26 October 2009

TAHNIAH KEPADA ABG.FAUZI GELANGGANG P.S.S.G.M KAMPUNG MELAYU SUBANG

Assalamualaikum semua.Semalam saya ada dapat satu panggilan talifon dari sahabat saya Abg Fauzi dari gelanggang p.s.s.g.m kg.melayu subang (cikgu fadhil) membawa khabar gembira yang mana isteri beliau telah selamat melahirkan seorang baby perempuan di Pusat Perubatan Universiti Malaya (P.P.U.M).Walaupun isteri beliau telah melahirkan anak dengan cara pembedahan,Alhamdulillah isteri dan anak beliau selamat.Saya dan semua anak-anak buah saya ingin mengucapkan tahniah kepada Abg Fauzi..Moga berseri lagi kehidupan rumahtangga beliau dan isteri...p/s: saya doakan moga baby girl Abg Fauzi dapat jadi srikandi yang terbilang kelak...Insyaallah...

2 comments:

piang said...

salam..
sy ni nk mengaji blik..
blh x??

Gayong Pusaka Subang Perdana said...

assalamualaikum piang..boleh saja..datang berjumpa ngan saya di subang perdana...

Cikgu Jebat dalam kombat

Aksi Cikgu Majid dan Cikgu Jebat