26 October 2009

AYAHANDA CIKGU SHAM PUCHONG DALAM KEUZURAN

Assalamualaikum semua.Tadi saya ada mendapat pengkhabaran bahawa ayahanda cikgu sham puchong dalam keuzuran.Saya juga mendapat berita bahawa ayahanda cikgu sham telah dimasukkan ke dalam hospital selama 2 minggu.Saya tidak pasti apakah penyakit ayahanda beliau sehingga dimasukkan ke hospital.Apa-apa pun saya mengucapkan salam takziah kepada cikgu sham puchong dan keluarga diatas keuzuran yang dihadapi oleh ayahanda beliau.Marilah kita beramai-ramai berdoa untuk kesihatan ayahanda cikgu sham.

2 comments:

Anonymous said...

rasanyer dah lama ni bukannya hari ni

Gayong Pusaka Subang Perdana said...

MEMANG LA SAUDARA.MASALAHNYE SEBELUM NI BLOG SAYA X DAPAT NAK PUBLISH ARCHIVE BLOG NI.JD SAYA TERPAKSA MODERATED BALIK..MAAF ATAS SEGALA KESULITAN.

Cikgu Jebat dalam kombat

Aksi Cikgu Majid dan Cikgu Jebat